Інтелектуальний конкурс-гра знавців української мови «ЩО? ДЕ? КОЛИ?»


І возвеличимо на диво

І розум наш, і наш язик…

Т.Шевченко

   6 березня у ліцеї відбувся інтелектуальний конкурс-гра знавців української мови  «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».

     На сучасному етапі домінуючим в освіті є зміна пріоритетів, методів навчання та контролю знань. Все це неможливе без застосування інтерактивних технологій, які використовуються і на уроках з української мови, і в позаурочний час, без використання комп’ютерів та мультимедійних проекторів. Така робота вимагає старанної підготовки і вчителів, і учнів, однак вона збільшує інтерес до начання, а в результаті покращується якість знань з предмета. Опорою для подальшого формування і вдосконалення мовленнєвих та правописних вмінь і навичок є повторення та систематизація вивченого з різних розділів, які становлять цілісний курс української мови. Можна пропонувати різні навчальні завдання, і кожен учитель може обирати ті форми роботи, які йому здаються найоптимальнішими. Найбільше діти люблять навчальні ігри і у невимушеній формі ми можемо досягти мети – навчити та перевірити досягнення. Інтелектуальні ігри допомагають найкраще узагальнити та систематизувати вивчене з української мови.

Вітаємо з перемогою у інтелектуальному конкурсі-грі знавців української мови «Що? Де? Коли?» команду кадетів і паняночок  «Сови». 

 

Переглядів: 505 | Додав: kadet | Дата: 6-03-2017, 16:19
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Лютий 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 
НОВИНИ ОСВІТИ

Вчитель має бути готовий до фундаментальних змін, - міністр

  За словами Гриневич, вчителям буде не просто утримувати монополію на старе

А. Гін: серед «антисолдатів» завжди потрібен перший

  У цій країні «все змінять» не «молоді перспективні тридцятирічні», а ті, хто набагато молодші

Маркетинг — спеціальність рівня «бакалавр»

  Стандарт вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

МОН оновить ліцензійні умови для закладів освіти

  Міністерством освіти розроблені зміни до Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності

В. Круглов: скільки підручників повинно бути в школі?

  Кому довіряємо обирати підручники: експертам чи педагогам та чи потрібно продовжувати лінійки підручників?
© 2015-2019 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"