РОЗДІЛЬНЕ НАВЧАННЯ. ПАНЯНОЧКИ ТА КАДЕТИ.

15 травня в ліцеї – інтернаті №23 «Кадетський корпус» відбулась прес – конференція: «Перший освітянський експеримент в Україні – роздільні класи хлопців та дівчат». Сьогодні за такою методикою у ліцеї навчаються і виховуються 27 класів. З них -7 класів панянок та 20 класів кадетів.

   Учасниками прес- конференції стали : Олена Святенко – Департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА; Наталя Головіхіна- директор ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус» з посиленою військово – фізичною підготовкою, Олена Діденко – вчитель початкових класів лцею, Наталя Мілагра – психолог, Алла Панченко – Київський Університет ім. Бориса Грінченка, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри управління.

   «Ми стали першопрохідцям у питанні роздільного навчання. Але, коли побачили результати, зрозуміли, що цю справу  потрібно продовжувати. Вразили не лише оцінки  - діти не лише краще вчаться,  вони  розкриваються, як особистості», - розповіла директор  ліцею   Наталія Головіхіна.

   За результатами досліджень, які провели минулого навчального року: на 50% поліпшились оцінки, на 96% зросла мотивація до навчання, на 20% - покращилась увага та пам’ять, до 40 % поліпшилась фізична витривалість та ін.

     Дослідження  також показало, що при роздільному навчанні у дітей підвищується увага, пам’ять, активізується мислення, знижується страх оцінки від протилежної статті. А ще - таке навчання дозволяє враховувати нерівномірність розвитку хлопчиків та дівчаток, що дозволяє краще адаптувати навчальну програму.

   «Навчання в роздільних класах дозволяє робити акцент на вихованні жіночих та чоловічих рис характеру, правилах поведінки в соціумі та відповідні практичні навички. Так, дівчата вивчають культуру поведінки, танці, кулінарію, музику. Хлопці активніше займаються спортом та додатково отримують профільну правову та військову освіту», – пояснила вчитель початкових класів панянок Олена Діденко.

 За словами психологів різниця між дівчатами та хлопцями особливо відчутна у початкових класах. Природа створила дівчину більш спокійною та уважною, а  хлопця емоційнішим.  У перших класах хлопці вчаться гірше: за своєю природою вони швидше втомлюються і втрачають здатність  логічно мислити і зосереджено відповідати, у них слабше розвинені мовні навички, письмо не таке акуратне,  як у дівчат. У старших класах такої різниці немає.

«Природа хлопця - перемагати, бути лідером. І якщо його зламають ще в молодшій школі, він не зможе в подальшому розкрити свої чоловічі риси характеру» - , пояснює психолог Наталія Мілагра. «Небезпека в тому, що в молодших класах,  хлопці, які генетично менш зрілі, можуть скопіювати жіночий приклад поведінки. Таким чином природні задатки чоловіка:  ризик, випробування на волю і силу духу, сміливість і мужність -  притуплюються. І з віком це  породжує агресію, штовхає їх доводити  свою фізичну перевагу. Цю проблему, шкільних бійок   та насильства, якраз і вирішує роздільне навчання. А ще - у дітей  зростає концентрація на предмети і їх успішність набагато підвищується. З точки зору психології школярі не соромляться і не відволікаються на протилежну стать, а значить, більше думають про навчання», - пояснила Н. Мілагра.

    За словами директора ліцею-інтернату Наталії Головіхіної, роздільне навчання не ставить за мету повністю відокремити хлопчиків та дівчаток. Кадети та панянки активно співпрацюють на різних позашкільних заходах.

«Хлопці та дівчата разом готують та проводять шкільні свята, бали,  конкурси та інше. І наприклад, навіть у військово- патріотичному змаганні «ЗІРНИЦЯ»  вони разом - дівчата присутні, як медсестри»,-  додала Н. Головіхіна.

  Світовий досвід:

 Сьогодні у світі активно практикується система роздільного навчання в школах та університетах. Найбільше закладів із роздільним навчанням у Великій Британії, де вони функціонують поруч із школами з спільним навчанням. Дослідження в одному з закладів Великобританії  Ессекському університеті показали, що в кінці року середня оцінка в групі, де навчалися тільки дівчата, вища, ніж в інших. За статистикою, кожна дівчина з цієї групи здала річний іспит на 7,5% краще, ніж інші її однолітки. Крім того, відвідуваність дівчат була вищою, ніж в однокурсниць в змішаній групі.

Також роздільне навчання активно практикується в Північній Ірландії, там діє  17% таких класів, з яких 10% для дівчаток. Популярними вони є і в США та Австралії. Так, у Новому Південному Уельсі в Австралії хлопці і дівчата вчаться окремо, так як місцева влада вважає, що це приносить дітям користь. На їхню думку, рівень успішності при роздільному навчанні істотно вищий.  Завдяки  підтримці держави подібні заклади  займають 12% від всіх державних середніх шкіл штату.

Переглядів: 2466 | Додав: kadet | Дата: 16-05-2017, 10:02
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

Розпочато опитування батьків про перший рік НУШ

  В Україні проведуть опитування, присвячене завершенню першого навчального року Нової української школи

Гриневич продовжить роботу в МОН у перехідний період

  Міністр освіти не виключила можливості участі у дострокових парламентських виборах

Результати ЗНО з української мови оголосять 14 червня

  Визначення результатів тестування з української мови відбуватиметься у декілька етапів

ЗНО з української мови склали 340 тисяч учасників

  Участь у тестуванні з української мови і літератури взяли 97% від загальної кількості учасників

Відбулось ЗНО з української мови і літератури

  Правильні відповіді на завдання тесту зовнішнього оцінювання будуть опубліковані у п'ятницю, 24 травня
© 2015-2019 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"