РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Традиційною практикою викладачів ліцею стало залучення учнів  до участі в інтелектуальних іграх: «Щасливий шанс» (Пасальська А.І.), «Знавці фізики» (Пасальський М.М.) і т.д., які відбулись у рамках проведення тижня МІФ. Гра, як метод навчання, організовує, виховує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.

Методологічною основою розвитку інноваційної особистості школяра є  створення креативної системи освіти на основі компетентнісного підхіду до навчання та виховання, тобто розвиток його ключових компетентностей, оволодіння якими допоможе учневі критично мислити, здобувати й аналізувати інформацію, розв’язувати конфлікти, дозволить вирішити різні проблеми в професійному, соціальному, повсякденному житті та багато іншого, що забезпечує людині гармонійну взаємодію з високотехнологізованим суспільством, яке, до того ж, швидко розвивається.

Однією з ключових компетентностей є творчі компетентності:

·       здатність до самоаналізу і самоконтролю;

·       здатність до виявлення і постановки проблеми;

·       здатність до висловлювання великого числа ідей;

·       гнучкість – здатність до висловлювання різноманітного числа ідей;

·       оригінальність – здатність відповідати на подразники нестандартно;

·       здатність удосконалити об’єкт, додаючи деталі;

·       здатність вирішувати проблеми, тобто до аналізу і синтезу.

Всі ці компетентності є ознаками інноваційної особистості. Отже, саме розвиток творчої компетентності особистості школяра найбільш сприяє формуванню його інноваційного потенціалу.

 


Переглядів: 219 | Додав: kadet | Дата: 20-01-2018, 21:58
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Серпень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

MASHAV запрошує українських освітян на курс з інновацій

  До участі у програмі запрошуються педагоги, які викладають дисципліни, пов'язані з темою курсу

В. Громовий: про створення нового освітнього простору

  Килими з бабусиної стіни над ліжком тепер є першою візуальною ознакою нового освітнього простору?!

Оприлюднений проект нового Українського правопису

  Міністерство освіти пропонує для обговорення проект нової редакції Українського правопису

Прийом до закладів ПТО продовжений до 1 жовтня

  Причиною продовження строків прийому є необхідність виконання регіонального та держзамовлення

Як розпізнати НУШ і втілити її у життя?

  Школа – це люди: яким буде лідер – таким буде колектив, яким буде педколектив – такі будуть й учні
© 2015-2017 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"