Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home2/eurekan1/kadety.org.ua/engine/modules/rotator.php on line 13
РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Традиційною практикою викладачів ліцею стало залучення учнів  до участі в інтелектуальних іграх: «Щасливий шанс» (Пасальська А.І.), «Знавці фізики» (Пасальський М.М.) і т.д., які відбулись у рамках проведення тижня МІФ. Гра, як метод навчання, організовує, виховує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.

Методологічною основою розвитку інноваційної особистості школяра є  створення креативної системи освіти на основі компетентнісного підхіду до навчання та виховання, тобто розвиток його ключових компетентностей, оволодіння якими допоможе учневі критично мислити, здобувати й аналізувати інформацію, розв’язувати конфлікти, дозволить вирішити різні проблеми в професійному, соціальному, повсякденному житті та багато іншого, що забезпечує людині гармонійну взаємодію з високотехнологізованим суспільством, яке, до того ж, швидко розвивається.

Однією з ключових компетентностей є творчі компетентності:

·       здатність до самоаналізу і самоконтролю;

·       здатність до виявлення і постановки проблеми;

·       здатність до висловлювання великого числа ідей;

·       гнучкість – здатність до висловлювання різноманітного числа ідей;

·       оригінальність – здатність відповідати на подразники нестандартно;

·       здатність удосконалити об’єкт, додаючи деталі;

·       здатність вирішувати проблеми, тобто до аналізу і синтезу.

Всі ці компетентності є ознаками інноваційної особистості. Отже, саме розвиток творчої компетентності особистості школяра найбільш сприяє формуванню його інноваційного потенціалу.

 


Переглядів: 1358 | Додав: kadet | Дата: 20-01-2018, 21:58
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Вересень 2023    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
НОВИНИ ОСВІТИ

Підсумки тижня в освіті: головні події

  Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті

П'ятикласники в 11 регіонах не отримали підручників з мови

  Процес доставлення в школи підручників, надрукованих за донорські кошти, дещо ускладнений

PISA: в Україні немає вимог до оцінювання креативності учнів

  Вітчизняна система освіти не приділяє достатньої уваги оцінюванню креативності учнів

Учасники сертифікації отримали результати ЗНО

  Учителі, які проходили ЗНО, можуть завантажити картку результатів та сканкопії своїх бланків відповідей

Науковців запрошують на форум рад молодих учених

  Учасники зможуть обговорити можливості впровадження та масштабування розробок молодих учених
© 2015-2022 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.