РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Традиційною практикою викладачів ліцею стало залучення учнів  до участі в інтелектуальних іграх: «Щасливий шанс» (Пасальська А.І.), «Знавці фізики» (Пасальський М.М.) і т.д., які відбулись у рамках проведення тижня МІФ. Гра, як метод навчання, організовує, виховує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.

Методологічною основою розвитку інноваційної особистості школяра є  створення креативної системи освіти на основі компетентнісного підхіду до навчання та виховання, тобто розвиток його ключових компетентностей, оволодіння якими допоможе учневі критично мислити, здобувати й аналізувати інформацію, розв’язувати конфлікти, дозволить вирішити різні проблеми в професійному, соціальному, повсякденному житті та багато іншого, що забезпечує людині гармонійну взаємодію з високотехнологізованим суспільством, яке, до того ж, швидко розвивається.

Однією з ключових компетентностей є творчі компетентності:

·       здатність до самоаналізу і самоконтролю;

·       здатність до виявлення і постановки проблеми;

·       здатність до висловлювання великого числа ідей;

·       гнучкість – здатність до висловлювання різноманітного числа ідей;

·       оригінальність – здатність відповідати на подразники нестандартно;

·       здатність удосконалити об’єкт, додаючи деталі;

·       здатність вирішувати проблеми, тобто до аналізу і синтезу.

Всі ці компетентності є ознаками інноваційної особистості. Отже, саме розвиток творчої компетентності особистості школяра найбільш сприяє формуванню його інноваційного потенціалу.

 


Переглядів: 307 | Додав: kadet | Дата: 20-01-2018, 21:58
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
НОВИНИ ОСВІТИ

Підсумки тижня в освіті: головні події

  Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулись в українській освіті

Чому варто купити мультимедійний проектор для дому

  У школах, вишах та навіть у дитсадках вже доволі часто використовуються мультимедійні проектори

Лілія Гриневич: багато людей втрачають орієнтири реформи

  Міністр освіти наголошує, що багато людей не зовсім розуміють інструменти реформи

МОН планує оцінювати успішність освітньої політики

  Лілія Гриневич повідомила, що МОН планує проводити систематичні моніторингові дослідження

Весняні канікули: слідами Гаррі Поттера

  Додайте до вивчення англійської трішки магії та проведіть чарівні весняні канікули в Лондоні
© 2015-2017 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"