На сцені феєричне дійство. Легкі тканини, квіти, дзеркала створюють враження нереальності потойбічного світу Мавки, а Килина і мати Лукаша – втілюють приземленість реального світу. Хто винний в трагедії Мавки і Лукаша? Важко відповісти. Там, де панує розум, немає місця емоції, а там, де основою є емоція - розум зайвий. При з'єднанні Мавки і Лукаша мав би утворитись ідеальний світ, в якому емоція і розум правлять на рівних, але, як відомо, в світі немає нічого ідеального... окрім кохання. Та не знайшовши собі місця на землі, воно все одно буде жити в легендах, історіях, п'єсах і на сцені.
«Тож коли повернутися до філософсько-екзистенційної драми-феєрії Лесі Українки (чи то "п'єси за мотивами"), то концепція В.Гирича, як на мене, полягає в тому, що кожен її персонаж, особливо ж Лукаш і Мавка (у фіналі), а також мати Лукаша. Килима, й Дядько Лев не так не хочуть, як не можуть зрозуміти-почути одне одного, оскільки кожен із них сповідує свою - небесну, лісову чи земну – філософію, яку тлумачить, по-своєму».
"ЛІСОВА ПІСНЯ"... У ДЗЕРКАЛАХ
«На сцені створюється атмосфера життя справжнього лісу. Чути його голос — співають птахи, лунають шарудіння і звуки, шелестить листя дерев, тривожні помахи крил, сріблиться на авансцені справжнє лісове озеро. Все це допомагає включити фантазію глядачів, тому що немає перед їхніми очима темних хащ лісових».
Польоти Мавки уві сні й наяву
За матеріалами http://tuz.kiev.ua/shows/view/lisova-pisnya