
Сьогодні в умовах модернізації української освіти одним із напрямків оптимізації навчального процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин вчителя, учня та батьків, що відображається в нових підходах до навчання та створенні сприятливої атмосфери співробітництва. Специфіка нашої освітянської праці базується на тому, що вчителі постійно проектують прогнозований результат, орієнтуються на перспективу, адже виховують майбутнє держави. Через те надзвичайно важливо, що згідно з Концепцією Нової української школи основним напрямком її функціонування стали засади педагогіки партнерства. «ЗГУРТОВАНИЙ ДОБРОЗИЧЛИВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ» - це тема Педагогічної ради, що відбулася 30 жовтня у ліцеї – інтернаті№23 «Кадетський корпус».