Карантин поставив перед освітянами складне завдання – перелаштуватися на новий режим і темп освітнього процесу. Природньо, що ці зміни спричинили вихід із зони комфорту як для педагогів, дітей так і їх батьків.
Але педагоги ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з честю вийшли з цієї складної ситуації і швидко переорієнтувались на онлайн-систему освітньої діяльності. Вони освоїли і удосконалили знання по роботі з цифрових технологій, навчили дітей працювати самостійно, надавали допомогу батькам. У пригоді вчителям стали не тільки технічні ресурси, але й креативність, творче й критичне мислення, цілісний підхід до проблеми.
Проте, вони не тільки удосконалювали свої професійні здібності, а ще й поділилися своїм досвідом у фахових виданнях. Досвідчені педагоги Артеменко Лілія та Дідуель Вікторія поділилися досвідом використання сервісів для онлайн-уроків на сторінках фахового журналу «Заступник директора школи» у травні місяці. Їх стаття «Дистанційне навчання в початковій школі» стане важливою допомогою педагогам в організації дистанційного навчання, обрати корисні сервіси для роботи в онлайн-режимі з учнями.
Своїм досвідом організації онлайн-уроків з учнями старших класів поділилася в цьому ж журналі професійно грамотний педагог Бурханова Юлія.
Вона надала поради про те, які типи уроків доречні в онлайні, як оперативно перевірити роботу учнів, чи дієва дистанційна проєктна робота та інші…
Пишаємося педагогами «Кадетського корпусу», дякуємо за якісну організацію дистанційного навчання дітей.