Осінній всеобуч педагогів
Засідання МО початкової школи
Тема: Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
План проведення:
- Освітні платформи для вивчення предметів в змішаному та дистанційному навчанні
- Електронний журнал
- Аналіз діагностичних робіт
- Дослідження рівня адаптації перших класів
- Виховна робота щодо виховання поваги учнів до освітнього середовища
МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Тема: Дистанційне навчання: форми, методи, онлайн-платформи
План проведення:
1.Про «дистанційку» і не тільки… Степна В.О.
2. Google meet – незамінний помічник учителя. Мельник І.С.
3. «Знайомий незнайомець Zoom»: приховані можливості. Шкабарня А.Р.
4. Інтерактивні платформи в роботі сучасного вчител.я Некрасова О.О.
Засідання методичного об'єднання вчителів англійської мови
Тема:Організація навчання засобами інтерактивних технологій в с
учасній школі
План проведення:
1. Аналіз діагностичних контрольних робіт. Типові помилки. Якість та успішність виконання.
2. Місце Інтернет - технологій у системі фахової, педагогічної і методичної підготовки вчителя. Використання ресурсів Інтернету під час дістанційного навчання
4. Підготовка до ІІ туру Всеукраїнської учнівських олімпіад з англійської мови.Робота над темами робіт МАН
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Тема: «ЗУМклуб»
План проведення:
1 Шкільні мігранти. Середа А.П.,Амелічева Н.С.
2 Інтерактивні платформи в роботі класного керівника.
Степна В.О.,Вертейко А.А.
3 Особливості організації профорієнтаційної роботи, проведення
онлайн днів відкритих дверей за спеціальностями в умовах дистанційного навчання та перебування на карантині. Крук І.Є.
4 Підготовка і організація віртуальних турів по музеям України. Некрасова А.О.,Вахоніна А.В.
5 Актуальні питання організації і координації роботи вихователів в умовах перебування на карантині і дистанційному навчанню Амелічева Н.С.,
офіцери-вихователі
Засідання МО вчителів математично – природничого циклу:
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій
План проведення:
1. Аналіз діагностичних контрольних робіт.
( Павлова О.Г.)
2. Помилки та недоліки при написанні ДКР та шляхи їх вирішення ( кожен вчитель по своєму предмету окремо
математика
хімія
біологія
географія)
3. Платформи та сервіси для дистанційного навчання. ( Ястребова О.О.)