Учитель – це не професія, це покликання, яке надихає, дає сили та ідеї.
Кожен прожитий у школі день не схожий на попередній. Колесо навчальних років обертається настільки швидко, що хочеться вигукнути: «Мить, зупинись!».
Педагоги нашої школи – це скарбниця особистостей. У нас працюють люди, які Божим велінням наділені розумом, талантом, добротою, людяністю.
Вони охоче діляться своїм досвідом не тільки зі своїми колегами, але й на сторінках фахових видань. Гончарова Тетяна Василівна поділилася досвідом своєї роботи на сторінках фахового журналу «Заступник директора школи» № 11 в листопаді 2020 року, в статті «Як розвивати творчі здібності учнів з допомогою інноваційних технологій».
«ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ШКОЛИ» № 11, листопад 2020року
Витяг з статті
ОБМІНЮЄМОСЯ ДОСВІДОМ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Як розвивати творчі здібності учнів з допомогою інноваційних технологій
ТЕТЯНА ГОНЧАРОВА, учитель української мови та літератури, учитель-методист ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського району, Київ
Акценти для вчителя
Коли інноваційні технології допомагають педагогу зробити урок цікавим
Як провести ефективний урок
Які технології застосовувати
Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Творчі люди рішучі, амбіційні, їхнє мислення виходить за межі звичного. Розвивати в дитини позитивну навчальну мотивацію, активізувати її інтелектуальну і вольову сфери дають змогу інноваційні технології.