№ |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/аудиторія |
Консультування |
|||
1 |
«Психологічні зустрічі онлайн» - консультування вчителів з професійних проблем: <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> булінгу та домашнього насильства; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> причини шкільної неуспішності; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> причини «важковиховуваності» учнів; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> мотивація навчання; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> синдром емоційного вигорання <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> складних життєвих ситуацій;
|
|
Вчителі |
2 |
Групове психологічне консультування учнів з проблем: <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> підготовка до ЗНО; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> протидії насильству; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> профконсультування; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> залежності (наркотичної, комп’ютерної, телевізійної) <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> міжособисті, шкільні, самооціночні проблеми учнів <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> взаємини в системі «батьки-діти» <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> взаємини в системі «педагоги-діти» <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> мотивація навчання, ціннісні орієнтації
|
|
Учні |
3 |
Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей: <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> готовності дитини до навчання в нових умовах; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> проблеми в навчанні; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> труднощі взаємостосунків з дітьми; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> жорстокості та насильства в сімейному та дитячому середовищі; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> професійний вибір; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> схильності, здібності дітей; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> передекзаменаційний стрес; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> складних життєвих ситуацій; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> дитячих страхів; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> дитячої залежності;
|
Березень-травень |
Батьки |
Корекція |
|||
1 |
Розвивальні арт техніки з учнями: - техніка «Метаморфоза» (5-9) - Техніка розв'язання конфліктної ситуації (модифікація Корнишовой О. (9-11) - Малюнкова техніка "Моє життя, як ..." (8-11) - Вправа «Друдли» (7-10) - Техніка «Мандала моєї сили» (5-11) - Техніка «Ангел та… кава» (8-11) - Техніка «Де живе радість?» (1-4) - Техніка «Казка про Радість» (1-4) - Техніка «Найстрашніший страх» (1-4) - Техніка «Веселка Сили» (1-5) - Техніка «Плямки» (1-5) https://drive.google.com/file/d/1SoX1GMfWPIowamQzzg4gbHcCT0cRL_ZD/view?usp=sharing Вправи з батьками_ - Вправа «Я люблю свою дитину» - «Хоум арт терапія, або Якщо ти дома» від Вікторії Назаревич - «Паніка ослаблює імунітет, або Як зняти напругу своїми руками». Рекомендації від Вікторії Назаревич - «Якщо вашій дитині важко вчитись…» В.Назаревич https://drive.google.com/file/d/1SoX1GMfWPIowamQzzg4gbHcCT0cRL_ZD/view?usp=sharing
Розвивальні техніки з педагогами - Техніка «Моє щастя» - Техніка «Моя Любов до себе» - Техніка «Моє Натхнення» - https://drive.google.com/file/d/1SoX1GMfWPIowamQzzg4gbHcCT0cRL_ZD/view?usp=sharing
|
Березень-травень |
1-11 кл |
Просвіта |
|||
2 |
Батьківські збори online (презентація): - Діти покоління Z, як з нимb співпрацювати; https://drive.google.com/drive/folders/1YozgpTnNcRLwUItTgLFk8xAHFwzHaVM7?usp=sharing
|
Квітень
|
Батьки
|
5 |
Рекомендації педагогам та батькам щодо супроводу дитини класу, батьки якої є учасниками АТО; - інформаційний порадник для вчителів, що працюють з дітьми учасників АТО; - інформаційний порадник для сімей учасників АТО https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/sch30/%20%D1%81%D0%B0%D0%
|
НАПРЯМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ