Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА. ЯК ОПТИМАЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДИТИНИ. ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків.
Сьогодні діти, так само, як і дорослі, перебувають у напрузі, вони відчувають загальну тривогу від невизначеності, стану батьків, змін звичайного режиму та обмежень. Допоки немає розуміння та ясності цього питання, напруга посилюється. 

Діти під час дистанційного навчання і перебування в домашніх умовах потребують батьківської підтримки, вони очікують від батьків психологічної допомоги.

Ідеально, якщо батьки намагаються бути в контакті зі станом дитини та її почуттями, чесно говорять про свої тривоги та відчуття.

Під час карантину не вистачає простих речей: спокійних прогулянок, зміни місць перебування та відвідування своїх друзів та близьких людей. 

Але є базові та найнеобхідніші правила, що допоможуть правильно організувати процес дистанційного навчання та нормалізувати емоційний стан

1. Скласти чіткий розклад / режим.

Стабільність і зрозумілість — це те, що для дітей створює якусь зону безпеки. А адже саме в безпеці діти прагнуть розвиватися, вчитися і пізнавати світ. Складіть новий розклад для дитини. Повісьте його на видноті, намагайтеся дотримувати режиму дня (підйом в один і той же час, перерви, прийом їжі тощо). Режим позитивно позначається і на нервовій системі дитини.

2. Організувати робочу зону.

Якщо немає своєї кімнати, то хоча б свій куточок + навушники. Де будуть ТІЛЬКИ потрібні для «цього» уроку матеріали. Усі зайві предмети, що відвертають увагу, доцільно прибрати. Також на працездатність дитини впливає світло — яскраве і холодне освітлення стимулює мобілізацію систем організму і підвищує пильність.

3. Організувати форму.

Дитина не повинна сидіти в піжамі. Вона і так навчається вдома (у дітей будинок не асоціюється з навчальною діяльністю, а більше з відпочинком). Учневі буде значно простіше надіти на себе «роль учня» і переключитися на заняття, якщо він буде одягнений у відповідний (асоціюється з навчанням) одяг. Це якась уніформа, що допомагає не забувати, де ти і що ти робиш.

4. Робити перерви.

Фокус уваги школяра на відеоконференції / уроці 20 хвилин. Не більше. У старших школярів 30 хвилин і то у разі внутрішньої мотивації й інтересу до предмета. Скільки триває видеоурок? 40? 45 хвилин? Дитина докладає чимало зусиль, аби сконцентруватися і зрозуміти, що їй через екран намагаються донести. Енергії витрачається більше, ніж на звичайному уроці. Тому вкрай важливо, аби діти перемикали свою увагу і відпочивали між уроками (по можливості не в гаджетах).

Братися до виконання домашньої роботи, доцільно не раніше, ніж за годину-півтори після закінчення уроків. Дитині потрібно переключитися, відпочити, пограти і перезарядитися.

5. Заохочувати спілкування з однолітками.

Провідна діяльність школярів середніх і старших класів — це спілкування. Та й в цілому школярі (зокрема молодші) звикли проводити багато часу в колективі спілкуючись, тому можуть відчувати дискомфорт в ізоляції.

Заохочуйте спілкування, розмови, скайп-колли, можливо, навіть якісь ігри онлайн з однокласниками. Загалом, створюйте і заохочуйте умови, у яких дитина може поспілкуватися з однолітками (безпечно, звісно ж).

6. Знизити очікування і вимоги.

Нові умови навчання, тиск суспільства, страхи і тривога заважають дитині розуміти і вчитися як раніше. Отже, якщо помітили, що оцінки й успішність вашого сина / дочки погіршилася — НЕ СВАРІТЬ І НЕ ТИСНІТЬ, а навпаки, зверніть увагу на ситуацію. Адже це може бути однією з ознак стресу. Дитина потребує допомоги і відкритого діалогу з батьками.

Дітям складно. Якщо ми ще будемо стояти у них над душею, вимагаючи тільки позитивних оцінок, то це посилить їхню тривогу, погіршить стосунки з ними.

Зараз як ніколи вдалий час для перегляду і переосмислення своїх вимог стосовно дитини.

7. Мотивувати і помічати успіхи.

Не змушуємо дитину, а мотивуємо! Водночас не забуваємо відзначати її успіхи. Якщо порівнюємо, то тільки із самим собою. Навчайте дітей помічати хороше в обставинах, що склалися, розмовляйте, хваліть і підтримуйте.
Переглядів: 116 | Додав: kadet | Дата: 6-04-2021, 17:25
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Вересень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
НОВИНИ ОСВІТИ

XML error in File: http://osvita.ua/rss/news/

  XML error: SYSTEM or PUBLIC, the URI is missing at line 1
© 2015-2021 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Стенды для школы на www.eureka.net.ua