Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home2/eurekan1/kadety.org.ua/engine/modules/rotator.php on line 13
Чим зайняти учнів у сховищі?

Чим зайняти учнів у сховищі

(як розважити дітей в укритті)!

Коли лунає сирена, люди беруть з собою тільки найнеобхідніше, і не завжди є можливість прихопити ігри, іграшки та книги. Тому, пропонуємо детальніше зупинитися на тому, як розважити дітей в укритті.

Можна пограти у словесні ігри

Гра «Трилітрова банка»

Це словесна гра для компанії. В ній можуть приймати участь, як діти, так і дорослі.

За допомогою алфавіту вибирається літера: один гравець мовчки в голові перебирає літери алфавіту, а інший його зупиняє. На якій літері зупинив, з тієї починається гра.

Всі учасники по черзі називають слова на цю літеру, що позначають предмети, які можна покласти у трилітрову банку. Хто не сказав – вибуває з гри.

Наприклад, обрано букву «М». Варіанти слів: молоко, масло, морозиво, мастихін, м’ячик, мак, морква, маска тощо.

Гра «Запитання»

Один гравець ставить запитання – другий має відповісти на нього теж запитанням. Гра триває до того часу, поки хтось не зможе поставити наступне питання. Наприклад: Ти сьогодні робив зарядку? – А чому ти цікавишся? – Хіба це секретна інформація? Тощо.

Гра «П’ять слів»

Обираємо 5 абсолютно не пов’язаних між собою слів. Використовуючи їх, кожен учасник має скласти невелику розповідь.

Гра «Слова»

Дорослий називає будь-яке слово, наступний гравець повинен придумати інше слово, що починається на останню букву першого. Наприклад: ніж – жук – ковбаса – ананас – слон.

Гра «Паровозики»

Дорослий говорить будь-яке слово, наприклад, пес. Перший гравець повторює його та додає наступне – пес прокинувся. Далі кожен наступний учасник по черзі додає своє слово, повторюючи попередні. В результаті має вийти ціла розповідь.

Гра «Так – ні»

Потрібно вибрати ведучого. Він загадує якесь слово. Гравці мають ставити будь-які запитання, на які можна дати відповідь «так» або «ні», щоб відгадати це слово. Хто перший відгадав слово, той стає ведучим.

Гра «Багато слів»

Обираємо велике слово. З його букв кожен гравець на своєму аркуші має скласти та записати багато коротких слів, або скласти та запам’ятати. Наприклад, гідроелектростанція: дрон, станція, трос, роса, танк, стан, танок, корона, нація і т. п. Перемагає той, хто більше складе слів.

Гра «Я загадав»

Потрібно вибрати ведучого. Він має розповісти про загадане слово, не називаючи його. Наприклад: «Блакитне, чисте, прозоре, безхмарне» (небо), «Легкий, круглий, гумовий» (м’яч).

Гра «Асоціації»

Один гравець називає слово, наступний – свою асоціацію на це слово, тобто – перше, що спадає на думку, коли чуєш слово.

Гра «Малюємо картину»

Називаємо слово. Кожен учасник по порядку розповідає, яку картину він бачить, коли вимовляє це слово. Наприклад, ліс. Для одного гравця слово «ліс» означає: велику кількість дерев, де живуть хижі тварини, для іншого – це місце, в якому гуляє сім’я, для третього – це сонячна галявина, на якій ростуть гриби та ягоди.

Ігри, в яких задіяне тіло

1. Пластилін (зараз ліпити може бути ефективніше, ніж малювати).

2. За можливості взяти із собою подушки, щоб зробити будиночок.

3. Нитки, щоб навколо себе «прокреслити» коло безпеки. 

4. Оригамі.

5. Кінетичний пісок.

6. Робити мотанки з хустинок і роздавати дітям у сховищі.

7. Вчитися жонглювати.

8. «Чарівні дотики» – уявити, що тіло – музичний інструмент. І кожна частина тіла видає свій звук. Торкатися долонею, а дитина співає, мукає, кукарікає тощо.

9. «Погода» – можна йти, можна стукати пучками пальців (краще нігтями). Спочатку сонечко і легкий вітер (йдемо-стукаємо повільно, м’яко і тихо), потім вітер сильнішає, починається дощ (йдемо швидше і тупаємо). Дощ посилюється – тупаємо сильніше; злива – стрибаємо; грім-ураган – стрибаємо, дуємо і кричимо; вітер заспокоюється, дощ сповільнюється – поступово йдемо тихіше і повільніше. Завершуємо «хорошою погодою».

Настільні ігри

1. Шахи – шашки.

2. Причому шашки – збивати щиглями (нам потрібні «агресивні дії»).

3. Будь-які настільні ігри.

4. Карти.

5. Чим простіше гра, тим краще.

6. Розкладати доміно і влаштовувати «ланцюгову реакцію».

Малювати

1. Мандали, будиночки, веселки.

2. Мрію.

3. Найбезпечніше, захищене місце.

4. Те, що хочеться робити, одразу після війни.

5. Розмальовки.

 

Переглядів: 229 | Додав: kadet | Дата: 27-09-2022, 12:53
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Липень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

XML error in File: http://osvita.ua/rss/news/

  XML error: XML_ERR_NAME_REQUIRED at line 1
© 2015-2022 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.