«Завдання учителя – не передавати знання предмета учневі, а через прихильність,
емоції, уяву та терпеливість розбудити нестримне бажання пошуку відповідей, які збагачують його власне
життя і надають йому сенсу»
І. Інтерактивна вправа «Очікування»
ІІ. Вправа «Самопрезентація»
ІІІ. Інформаційний блок. Сучасний урок – це передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні. Це особистісно-зорієнтований урок, у центрі якого особистість учня.
ІV. Аналіз успішності та якості знань учнів. Результати І-го етапу шкільних олімпіад.
Практичний блок
Інтерактивна вправа "Створення та презентація міні-проекту"
(Робота в групах. Кожна група обговорює та презентує свій міні проект з заданої теми)
№1 «Виявити суб'єктивні чинники, які впливають на ефективність сучасного уроку» Шальвіра О. Б.
№2 «Визначити аспекти ефективності сучасного уроку,
які залежать від учня»- Павлова О.Г.
№3. «Визначити аспекти ефективності сучасного уроку, які залежать від учителя»- Колотило В. В.
V. Вправа «Діагностика» -Губатенко Н. М.
Мета: визначити рівень творчості вчителя
VІ. Підсумки.