Методична робота

Науково-методична робота

Науково-методична робота
Науково-методичне забезпечення роботи закладу


Науково-методична робота в ліцеї-інтернаті №23 «Кадетський корпус» здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту освіти, Положень і рекомендацій, викладених в нормативних документах, згідно з річним планом роботи ліцею-інтернату, з урахуванням індивідуальних можливостей та запитів вчителів, їх методичної підготовки та професійного рівня. Педагогічний колектив працює над проблемою «Створення якісної освіти шляхом сучасного науково-методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно зорієнтованого навчання».

У ліцеї організовано роботу 4 предметних кафедр (початкової освіти і виховання, гуманітарно-естетичного циклу, природничо-математичного циклу, військово-патріотичного виховання) та методичного об’єднання класних керівників. Навчальний рік був результативним щодо участі педагогічних працівників у методичних заходах на міському, районному та ліцейному рівнях.

Педагоги ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус» взяли участь у роботі:

-  Міського семінару спеціалістів районних управлінь освіти міста Києва з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності «Організація роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчальних закладах Шевченківського району м. Києва»;
-
   Районного семінару-практикуму молодих директорів з проблем виховної роботи «Організація виховного процесу в навчальних закладах Шевченківського району на засадах проектної педагогіки»;
-
  Районного семінару вчителів музичного мистецтва Шевченківського району м. Києва «Фонограма як невід`ємна частина уроку музичного мистецтва в загальноосвітньому закладі»;
Проведено ряд методичних заходів. Ефективними з них були:
-
  Науково-практична конференція «Наукові засади здійснення міжпредметних зв'язків у процесі вивчення основ наук»;
-
  Семінар - практикум « Організація самоосвітньої діяльності вчителя»;
-
 Педагогічні читання «Розвиток компетентностей учнів на основі гуманно-особистісної технології      Ш.О. Амонашвілі»;
-
  «Круглий стіл» «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю: педагогічна система В.О. Сухомлинського і сучасна школа»;
-
      Відкрите засідання кафедри природничо-математичних дисциплін «Гуманізація навчально-виховного процесу на основі впровадження спадщини В.О. Сухомлинського та сучасних освітніх технологій в практиці роботи вчителів природничо-математичних дисциплін»;
-
       Семінар - тренінг «Сучасний урок»;
-
       Психолого-педагогічний семінар «Психологічне благополуччя: міф чи реальність?»;
-
       Майстер-клас «Розвиток математичних знань і вмінь з використання інформаційних технологій на основі досвіду Ш.Амонашвілі»;
-
     Обмін досвідом вчителя математики Губатенко Н.М. з проблеми «Впровадження сучасних інноваційних технологій як засобу успішного навчання математиці».

З метою професійного зростання педагогічного колективу, активізації творчості вчителів, поширення педагогічного досвіду щороку в в ліцеї проводиться декада професійної майстерності. Усі зазначені заходи відбулися на високому організаційному та методичному рівнях. Цінним у науково-методичній роботі вчителів ліцею є орієнтація педагогів на творчість, організацію вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду та пошуки більш досконалих педагогічних технологій. Слід відзначити роботу вчителя початкової школи Савінової Н.О., яка успішно впроваджує інноваційну медико-педагогічну технологію - «Музикотерапевтична технологія «ПіснеЗнайка».

Одним із напрямків методичної роботи є робота з молодими вчителями. У ліцеї організовано роботу Школи професійної адаптації молодих вчителів. Переважна більшість засідань з молодими вчителями проводиться до початку навчального року.
На допомогу вчителям укладено збірники:

-  Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу;

- Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу;

- «Технологія й техніка аналізу уроку»;

- Методичні рекомендації для вчителів «Сучасний урок», «Сучасні педагогічні технології»;
- Авторські розробки конспектів уроків (2 збірники). 
До початку навчального року укладено Методичні бюлетені:

-         «Проектна технологія на уроках української мови та літератури»;

-         «Етико- педагогічна поведінка вчителя»;

-         «Самоаналіз роботи вчителя як процес осмислення педагогічного досвіду»;

-         «Місце уроку у розвитку творчих здібностей учня»;
-         «Шляхи, форми та методи самоосвіти»;
-         «Методичні рекомендації вчителям з питань організації навчально-виховного процесу».
Для індивідуальної методичної роботи підготовлено матеріали з проблем:
 -          «Від креативної діяльності вчителя - до креативної особистості учня»;
-         «Шляхи формування компетентностей учнів»;
-         «Мистецтво спілкування « по вертикалі»;
-         «Організація домашньої роботи учнів на засадах принципу систематичності».
-         На допомогу вихователю другої половини дня.

Динамічна група вчителів (керівник Власюк О.С.) працювали над проблемою «Метод навчальних проектів - освітня технологія XXI століття». Матеріали з проблеми узагальнено.

З метою виявлення та розповсюдження передового досвіду, упровадження в практику роботи ефективних методів, прийомів і форм роботи методичною службою ліцею - інтернату був проведений конкурс на кращу методичну розробку «Іду на урок».

Методичні матеріали вчителів були представлені на методичних виставках «Творчі доробки вчителів ліцею»...

Переглядів: 310 | Додав: kadet | Дата: 19-11-2015, 14:49
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Листопад 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
НОВИНИ ОСВІТИ

Опорні школи - це нова якість освіти, - міністр

  Лілія Гриневич наголошує, що держава вкладає значні кошти в розвиток опорних шкіл

Держава буде контролювати якість шкільної освіти

  Регіональні філії Державної служби якості освіти займуться контролем якості освітніх послуг

Гриневич обіцяє вчителям педагогічну свободу

  Новий закон має кілька основних ідей, серед яких педагогічна свобода і фінансова автономія

Гриневич: освіта є одним з факторів єднання громади

  25% працездатного населення міст обласного значення та ОТГ працюють у сфері освіти

Освіта за кордоном не примха, а реальна необхідність

  Експерт з питань освіти за кордоном про тенденції й перспективи сучасної освіти
© 2015-2017 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"