Методична робота

Науково-методична робота

Науково-методична робота
Науково-методичне забезпечення роботи закладу


Науково-методична робота в ліцеї-інтернаті №23 «Кадетський корпус» здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту освіти, Положень і рекомендацій, викладених в нормативних документах, згідно з річним планом роботи ліцею-інтернату, з урахуванням індивідуальних можливостей та запитів вчителів, їх методичної підготовки та професійного рівня. Педагогічний колектив працює над проблемою «Створення якісної освіти шляхом сучасного науково-методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно зорієнтованого навчання».

У ліцеї організовано роботу 4 предметних кафедр (початкової освіти і виховання, гуманітарно-естетичного циклу, природничо-математичного циклу, військово-патріотичного виховання) та методичного об’єднання класних керівників. Навчальний рік був результативним щодо участі педагогічних працівників у методичних заходах на міському, районному та ліцейному рівнях.

Педагоги ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус» взяли участь у роботі:

-  Міського семінару спеціалістів районних управлінь освіти міста Києва з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності «Організація роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчальних закладах Шевченківського району м. Києва»;
-
   Районного семінару-практикуму молодих директорів з проблем виховної роботи «Організація виховного процесу в навчальних закладах Шевченківського району на засадах проектної педагогіки»;
-
  Районного семінару вчителів музичного мистецтва Шевченківського району м. Києва «Фонограма як невід`ємна частина уроку музичного мистецтва в загальноосвітньому закладі»;
Проведено ряд методичних заходів. Ефективними з них були:
-
  Науково-практична конференція «Наукові засади здійснення міжпредметних зв'язків у процесі вивчення основ наук»;
-
  Семінар - практикум « Організація самоосвітньої діяльності вчителя»;
-
 Педагогічні читання «Розвиток компетентностей учнів на основі гуманно-особистісної технології      Ш.О. Амонашвілі»;
-
  «Круглий стіл» «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю: педагогічна система В.О. Сухомлинського і сучасна школа»;
-
      Відкрите засідання кафедри природничо-математичних дисциплін «Гуманізація навчально-виховного процесу на основі впровадження спадщини В.О. Сухомлинського та сучасних освітніх технологій в практиці роботи вчителів природничо-математичних дисциплін»;
-
       Семінар - тренінг «Сучасний урок»;
-
       Психолого-педагогічний семінар «Психологічне благополуччя: міф чи реальність?»;
-
       Майстер-клас «Розвиток математичних знань і вмінь з використання інформаційних технологій на основі досвіду Ш.Амонашвілі»;
-
     Обмін досвідом вчителя математики Губатенко Н.М. з проблеми «Впровадження сучасних інноваційних технологій як засобу успішного навчання математиці».

З метою професійного зростання педагогічного колективу, активізації творчості вчителів, поширення педагогічного досвіду щороку в в ліцеї проводиться декада професійної майстерності. Усі зазначені заходи відбулися на високому організаційному та методичному рівнях. Цінним у науково-методичній роботі вчителів ліцею є орієнтація педагогів на творчість, організацію вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду та пошуки більш досконалих педагогічних технологій. Слід відзначити роботу вчителя початкової школи Савінової Н.О., яка успішно впроваджує інноваційну медико-педагогічну технологію - «Музикотерапевтична технологія «ПіснеЗнайка».

Одним із напрямків методичної роботи є робота з молодими вчителями. У ліцеї організовано роботу Школи професійної адаптації молодих вчителів. Переважна більшість засідань з молодими вчителями проводиться до початку навчального року.
На допомогу вчителям укладено збірники:

-  Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу;

- Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу;

- «Технологія й техніка аналізу уроку»;

- Методичні рекомендації для вчителів «Сучасний урок», «Сучасні педагогічні технології»;
- Авторські розробки конспектів уроків (2 збірники). 
До початку навчального року укладено Методичні бюлетені:

-         «Проектна технологія на уроках української мови та літератури»;

-         «Етико- педагогічна поведінка вчителя»;

-         «Самоаналіз роботи вчителя як процес осмислення педагогічного досвіду»;

-         «Місце уроку у розвитку творчих здібностей учня»;
-         «Шляхи, форми та методи самоосвіти»;
-         «Методичні рекомендації вчителям з питань організації навчально-виховного процесу».
Для індивідуальної методичної роботи підготовлено матеріали з проблем:
 -          «Від креативної діяльності вчителя - до креативної особистості учня»;
-         «Шляхи формування компетентностей учнів»;
-         «Мистецтво спілкування « по вертикалі»;
-         «Організація домашньої роботи учнів на засадах принципу систематичності».
-         На допомогу вихователю другої половини дня.

Динамічна група вчителів (керівник Власюк О.С.) працювали над проблемою «Метод навчальних проектів - освітня технологія XXI століття». Матеріали з проблеми узагальнено.

З метою виявлення та розповсюдження передового досвіду, упровадження в практику роботи ефективних методів, прийомів і форм роботи методичною службою ліцею - інтернату був проведений конкурс на кращу методичну розробку «Іду на урок».

Методичні матеріали вчителів були представлені на методичних виставках «Творчі доробки вчителів ліцею»...

Переглядів: 1082 | Додав: kadet | Дата: 3-04-2019, 13:26

Методична робота з молодими вчителями

Методична робота з молодими вчителями
Творчість, майстерність,

                                                                                                        досконалість – це, насамперед, наполеглива праця.

                                                                                                                                                     В.Сухомлинський

 Напрямки методичної роботи з молодими вчителями

1.Надання молодому фахівцю кваліфікованої, ефективної та своєчасної допомоги  в:

• організації навчально-виховного процесу та підвищення фахового рівня відповідно до державного стандарту;

• розробці навчально -  програмної документації (навчальних планів, програм тощо);

• доборі матеріалів з питань удосконалення форм і методів навчання та виховання...
 ПЛАН РОБОТИ Школи професійної адаптації молодих вчителів ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус» на 2018-2019 навчальний рік 2018-19-Plan-ShMV-druk.pdf [879.78 Kb]

Переглядів: 180 | Додав: kadet | Дата: 3-04-2019, 13:22
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Серпень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

Підсумки тижня в освіті: головні події

  Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулись в українській освіті

У МОН створили сектор з патріотичного виховання

  У відомстві наголошують, що патріотичне виховання має наскрізно проходити через все навчання

Шкільна форма не є обов’язковою, - міністр

  Рішення про необхідність шкільної форми має ухвалюватись шкільною спільнотою

Гриневич: я проти збільшення навантаження на вчителів

  Міністр зазначає, що у багатьох країнах в навантаження вчителя враховують усю роботу

Відвідайте виставку топових закладів освіти України

  Компанія ZNOUA уже вшосте організовує Всеукраїнський освітній форум «Успішний 11-класник»
© 2015-2019 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Сайт розробленно - РВК "Евріка"