Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home2/eurekan1/kadety.org.ua/engine/modules/rotator.php on line 13
Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу


ЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту», стаття 7. Мова освіти

1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.

"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."


Освітня програма ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус» на 2022-2023 навчальний рік, ознайомитися за посиланням Navchalniy-plan-2022-2023.pdf [1.04 Mb]

 


 

Структура 2022 – 2023 навчального року:


1 семестр – з 1 вересня до 23 грудня 2022 року;

2 семестр – з 09 січня до 30 червня 2023 року(навчальні заняття до 27 травня)

Осінні канікули з 31 жовтня до 06 листопада 2022року;

Зимові канікули з 24 грудня 2022 року  до 08 січня 2023року;

Весняні канікули з 27 березня до 02 квітня 2023 року.

НАКАЗ

 

Від  01.09.2022 р.                                                                                      №110      

                              

Про організацію освітнього процесу

в ліцеї- інтернаті № 23 «Кадетський корпус»

у 2022-2023 н.р.

 

На виконання Законів України «Про освіту»,ст.16 Закону України  «Про загальну середню освіту», Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, листа Департаменту освіти і науки міста Києва, виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 30. 08.2022 року № 063-3614 «Про структуру навчального року», наказу Департаменту освіти і науки міста Києва, виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 31.08.2022 року №86 « Про організацію освітнього процесу закладах освіти міста Києва в умовах воєнного стану в 2022/2023 навчальному році», робочого навчального плану та Статуту ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус»...


Переглядів: 2460 | Додав: kadet | Дата: 9-11-2015, 16:49

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах (6 - 11 класи)

Рівні навчальних

досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

I.Початковий

1

Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення

2

Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

II.Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III. Достатній

7

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії

8

Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності

9

Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

IV.Високий

10

Учень (учениця) маєміцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності,робити висновки, узагальнення, аргументувати їх

11

Учень (учениця)на високому рівні володіє узагальненими знаннямив обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12

Учень (учениця) маєсистемні глибокі знанняв обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх устандартних та нестандартних ситуаціях. Умієсамостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюватиопанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах (6 - 11 класи)
Переглядів: 3251 | Додав: kadet | Дата: 8-11-2015, 15:36
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Грудень 2022    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

Підсумки тижня в освіті: головні події

  Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті

У Києві 9 вишів проводять навчання очно

  Більшість столичних вишів застосовують змішану форму освітнього процесу

Підручники з мови для 5 класу надрукують за кошти ЄС

  Підручники з української мови для 5-го класу будуть надруковані за кошти програми ЄС «Еразмус+»

Тест: чи знаєте ви Григорія Сковороду?

  Пройдіть тест і дізнайтеся більше про життя і творчість визначного філософа і письменника

Студентів запрошують на семестрове навчання у США

  РЈС‡Р°СЃС‚СЊ Сѓ програмі можуть узяти студенти бакалаврату, СЏРєС– навчаються РЅР° 1–2 РєСѓСЂСЃС– ...
© 2015-2022 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.