Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /usr/home/vhosts/kadety.org.ua/www/engine/modules/rotator.php on line 13
Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу


ЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту», стаття 7. Мова освіти

1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.

"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."


Освітня програма ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус» на 2020-2021 навчальний рік, ознайомитися за посиланням Osvtnya-programa-2020-.pdf [1.78 Mb]

НАКАЗ


Про організацію освітнього процесу

в ліцеї- інтернаті № 23 «Кадетський корпус»

у 2020-2021н.р.

На виконання Законів України «Про освіту»,ст.16 Закону України  «Про загальну середню освіту», Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, робочого навчального плану та Статуту ліцею-інтернату №23, відповідно до рішення педагогічної ради 26. 08.2020 року №8 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити таку структуру навчального року в ліцеї:

1.1.     Свято першого дзвоника провести 01 вересня відповідно до затвердженого плану.

1.2.     Закінчити навчальний рік  у 1-11-х класах –  28 травня 2021 року.

            Тривалість семестрів:

І семестр  –   з 01 вересня по 24 грудня 2020 року,

ІІ семестр –  з 11 січня по 28 травня 2021 року.

   Канікули  провести в такий термін:

осінні -   з 26 жовтня по 01 листопада 2020 року;

зимові - з 25 грудня 2020 року по 10 січня 2021 року;

весняні -  з 22 березня по 28 березня 2021 року.

1.3.   Провести авчальні екскурсії для учнів початкової школи та 5—8-х класів протягом 2020-2021 н.р., навчальну практику з 29  травня до 05 червня 2020 року.

1.4. Провести державну підсумкову атестацію для учнів:

4-х класів з 07 по 18 травня 2021 року (7 робочих днів, 3 предмети);

9-х класів з  01 червня  по 11 червня 2021 року (9 робочих днів, 3 предмети);

11-х класів - ДПА у формі ЗНО.

2. Організувати навчальний процес за 5-денним тижневим режимом занять та встановити:

2.1. Тривалість уроків:

•        у перших класах — 35 хвилин;

•        у 2—3-х класах — 40 хвилин;

•        у 5—11-х класах — 45 хвилин.

2.2. Тривалість перерв:

Для початкової школи :

 Після першого уроку          9:55-10:05

 Після другого уроку           10:50-11:05

 Після третього уроку          11:50-12:05

 Після четвертого уроку      12:50-14:00 ( Обід)

 Після п’ятого уроку            14: 45- 14: 55

Для 5- 11 класів  :

           Після першого уроку          9:00-09:10

 Після другого уроку           09:55-10:05

 Після третього уроку          10:50-11:05

 Після четвертого уроку      11:50-12:05

 Після п’ятого уроку            12: 50- 13: 00

 Після шостого  уроку          13: 45- 14: 00

 Після сьомого  уроку           14: 45- 14: 55

3.       Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку  (Додаток 1).

4.       Усім учителям – предметникам:

4.1.           Для виконання навчальних програм підготувати календарно-тематичні плани з предметів, враховуючи структуру та режим навчального року, річний план роботи ліцею. Плани на І семестр подати на затвердження директору до 05 вересня 2020 р., на II семестр — до 11 січня 2020 р.

4.2.           Проводити оцінювання навчальних досягнень учнів  4-х, 6-11-х класів з 02 вересня 2020 р., 5-х класів - з 01 жовтня 2020 р. з усіх предметів інваріантної та варіативної складової.

 4.3.           Дотримуватися єдиного орфографічного режиму щодо ведення шкільної документації, затвердженого у ліцеї-інтернаті №23 на 2020-2021 н.р.

5.       Затвердити режим цілодобового перебування учнів у ліцеї-інтернаті та організувати його у 3 періоди:

І період - організація освітнього процесу в першу половину дня (навчальні заняття);

ІІ період - організація освітнього процесу в другу половину дня;

ІІІ період - нічний режим.

Для організації та забезпечення перебування учнів у ліцеї-інтернаті у нічний період передбачається чергування нічних вихователів відповідно до графіка їх роботи та навантаження.

6.       Затвердити графік організації і проведення другої половини дня у початковій, основній та старшій школі .

7.       Факультативні заняття з предметів проводити у другу половину дня відповідно до встановленого розкладу.

8.       Закріпити за кабінетами такі класи: 

1-а- 114; 1-б-113;  2-а- 106;  2-б- 115;  3-а-111; 3-б- 117; 4-а-116; 4-б-118;

5-а-226; 5-б-220;  5-в-112; 6-а-353; 6-б-350; 6-в- 233; 7-а-228; 7-б-232; 7-в-105; 8-а-235 ; 8-б-355; 8-в-227; 9-а- 354; 9-б- 236;  9-в- 343 ; 10-а-234; 11-а-352;

11-б- 351.

9.       Затвердити графік чергування педагогічних працівників та адміністрації на І та ІІ семестри 2020-2021 н.р.(додаток №2)

10.    Заступнику директора з навчально-виховної  роботи Цесаренко Т.В. здійснювати належний контроль за  організацією освітнього  процесу, правильністю і своєчасністю внесення записів до класних журналів та журналів другої половини дня.

11.    Заступнику директора з виховної роботи Середі А.П. забезпечити належний контроль за відвідуванням навчальних занять учнями ліцею. У разі виявлення дітей, не охоплених навчанням більше 10 днів без поважних причин, скласти акт та повідомити управління освіти Шевченківської районної державної адміністрації та відповідні соціальні служби.

12.    Забезпечити залучення позабюджетних коштів для придбання книг, навчальних посібників, оновлення  книжкового фонду в бібліотеці ліцею.

13.    Забезпечити належну та своєчасну підготовку до роботи ліцею в осінньо-зимовий період.



Переглядів: 1926 | Додав: kadet | Дата: 9-11-2015, 16:49

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах

Рівні навчальних

досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

I.Початковий

1

Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення

2

Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

II.Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III. Достатній

7

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії

8

Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності

9

Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

IV.Високий

10

Учень (учениця) маєміцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності,робити висновки, узагальнення, аргументувати їх

11

Учень (учениця)на високому рівні володіє узагальненими знаннямив обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12

Учень (учениця) маєсистемні глибокі знанняв обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх устандартних та нестандартних ситуаціях. Умієсамостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюватиопанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах
Переглядів: 1011 | Додав: kadet | Дата: 8-11-2015, 15:36
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Жовтень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

Підсумки тижня в освіті: головні події

  Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулись в українській освіті

У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада

  З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки

Біологія поведінки людини: лекції Стенфорду

  Сексуальна поведінка, генетика, шизофренія і багато іншого в 25 лекціях професора Стенфорду Роберта Сапольські

Навички майбутнього: що розвивати в сучасних учнях

  Перелік навичок, важливих для успіху в 2025 році, змушує замислитися, чи готує сучасна школа до майбутнього

20 найцікавіших фільмів про вчителя та школу

  Кіно про школу спонукає мріяти, удосконалюватися, любити й ненавидіти свою професію
© 2015-2020 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.
Стенды для школы на www.eureka.net.ua