Організація освітнього процесу

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про
освіту», стаття 7. Мова освіти
1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."
Освітня програма ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус»
на 2021-2022 навчальний рік, ознайомитися за посиланням
НАКАЗ
Про організацію освітнього процесу
в ліцеї- інтернаті № 23 «Кадетський корпус»
Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах

Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I.Початковий |
1 |
Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення |
2 |
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
II.Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком. |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії |
8 |
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності |
|
9 |
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV.Високий |
10 |
Учень (учениця) маєміцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності,робити висновки, узагальнення, аргументувати їх |
11 |
Учень (учениця)на високому рівні володіє узагальненими знаннямив обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учень (учениця) маєсистемні глибокі знанняв обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх устандартних та нестандартних ситуаціях. Умієсамостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюватиопанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
