Організація освітнього процесу

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про
освіту», стаття 7. Мова освіти
1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."
Навчальна програма ліцею 23 «Кадетський корпус»
на 2023-2024 навчальний рік, ознайомитися за посиланням
Структура 2023 – 2024 навчального року:
І семестр - з 01.09. по 22.12.2023 року;
ІІ семестр - з 08.01. по 31.05.2024 року.
Останній дзвоник 31.05.2024 року.
2.2. Осінні канікули з 23.10. по 29.10.2023 року;
зимові канікули з 23.12.2023 по 07.01.2024;
весняні канікули з 25.03. по 31.03.2024.
Наказ "Про організацію освітнього процесу у ліцеї 23 «Кадетський корпус» в умовах воєнного стану в 2023/2024 навчальному році
НАКАЗ
№98
Від 01.09.2023
Про організацію освітнього процесу
у ліцеї 23 «Кадетський корпус»
в умовах воєнного стану
в 2023/2024 навчальному році
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», наказів Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», на виконання протоколу Ради оборони міста «Про роботу закладів освіти з 01 вересня 2023 року», протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради від 13.07.2023 №32 «Про початок нового 2023/2024 навчального року в умовах воєнного стану», наказу Департаменту освіти і науки «Про організацію освітнього процесу у закладах освіти міста Києва в умовах воєнного стану в 2023/2024 навчальному році», з метою організації освітнього процесу у ліцеї 23 «Кадетський корпус» під час воєнного стану та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу...
Положення про внутрішньошкільний моніторинг якості освітнього процесу
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ліцеї - інтернаті №23 "Кадетський корпус"

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах (6 - 11 класи)

Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I.Початковий |
1 |
Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення |
2 |
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
II.Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком. |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії |
8 |
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності |
|
9 |
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV.Високий |
10 |
Учень (учениця) маєміцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності,робити висновки, узагальнення, аргументувати їх |
11 |
Учень (учениця)на високому рівні володіє узагальненими знаннямив обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учень (учениця) маєсистемні глибокі знанняв обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх устандартних та нестандартних ситуаціях. Умієсамостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюватиопанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
