Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home2/eurekan1/kadety.org.ua/engine/modules/rotator.php on line 13
Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу у ліцеї 23 «Кадетський корпус» в 2024/2025 навчальному році

Організація освітнього процесу  у ліцеї 23 «Кадетський корпус»   в 2024/2025 навчальному роціЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту», стаття 7. Мова освіти
1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."
Навчальна програма ліцею 23 «Кадетський корпус» на 2024-2025 навчальний рік, ознайомитися-navchalniy-plan-2024-2025.pdf [1.39 Mb]

Структура 2024 – 2025 навчального року:


І семестр - з 02.09. по 21.12.2024 року;
ІІ семестр - з 13.01. по 30.05.2025 року.

Останній дзвоник 30.05.2025 року.

Осінні канікули з 29.10. по 02.11.2024 року;
зимові канікули з 23.12.2024 по 11.01.2025;
весняні канікули з 24.03. по 29.03.2025.
Додаткові канікули для 1-х класів з 17.02. по 22.02. 2025 року.

НАКАЗ
№93
Від 02.09.2024
Про організацію освітнього процесу
у ліцеї 23 «Кадетський корпус»
в умовах воєнного стану
в 2024/2025 навчальному році
Переглядів: 2 | Додав: kadet | Дата: 26-09-2024, 06:50

Положення про внутрішньошкільний моніторинг якості освітнього процесу

Положення про внутрішньошкільний моніторинг якості освітнього процесуПоложення про внутрішньошкільний моніторинг якості освітнього процесу pro-vnutrishkliy-montoring-yakost-osvtnogo-procesu.pdf [1.6 Mb]
Переглядів: 110 | Додав: kadet | Дата: 23-10-2023, 12:50

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ліцеї - інтернаті №23 "Кадетський корпус"

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ліцеї - інтернаті №23 "Кадетський корпус"Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ліцеї - інтернаті №23 "Кадетський корпус"pro-vnutrshnyu-sistemu-yakost-osvti.pdf [292.63 Kb]
Переглядів: 126 | Додав: kadet | Дата: 23-10-2023, 12:07

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах (6 - 11 класи)

Рівні навчальних

досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

I.Початковий

1

Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення

2

Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

II.Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III. Достатній

7

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії

8

Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності

9

Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

IV.Високий

10

Учень (учениця) маєміцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності,робити висновки, узагальнення, аргументувати їх

11

Учень (учениця)на високому рівні володіє узагальненими знаннямив обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12

Учень (учениця) маєсистемні глибокі знанняв обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх устандартних та нестандартних ситуаціях. Умієсамостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюватиопанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах (6 - 11 класи)
Переглядів: 3707 | Додав: kadet | Дата: 8-11-2015, 15:36
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Жовтень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
НОВИНИ ОСВІТИ

МОН оголосило конкурсний відбір підручників для 1, 2, 3, 8 класів НУШ

  Відповідальною за проведення конкурсного відбору установою призначено Український інститут розвитку освіти

Кожен п’ятий учень будівельних профтехів проходить практику не за спеціальністю

  85% учнів задоволені практикою і наставниками, які допомагають адаптуватися до реальних умов роботи

560 експертів візьмуть участь у сертифікації вчителів історії

  Експерти братимуть участь у вивченні практичного досвіду роботи учасників сертифікації

Педагоги проходитимуть огляд психіатром один раз на 5 років

  Роботодавцям надано право вимагати від працівника проходження позачергового огляду у разі підозри на психічний розлад

Зміни у проведенні медоглядів працівників закладів освіти

  З 1 жовтня 2024 року змінилися вимоги до проведення медоглядів для працівників закладів освіти
© 2015-2022 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.