Кадетська освіта: український вимір (історично-культурна довідка)

Мета: 1. Довести європейське походження традиції кадетства – служіння Батьківщині з дитинства – та власне терміну «кадет», що визначає неповнолітнього хлопця (дівчину), що навчається в ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою та готується до вступу у вищий військовий навчальний заклад або інший ВИШ силових структур та свідомо планує пов’язати життя з служінням Державі.
2. Спростувати спекуляції навколо слова «кадет», що начебто бере початок від російської та радянської традиції.
Перебування України у стадії війни, що за висловом колишнього міністра оборони України С. Полторака стало «справжньою перевіркою українського народу на мужність, витривалість, вірність Військовій присязі та відданість державі», загострило проблему підготовки майбутніх офіцерів. Адже якість протидії зовнішній агресії та зміцнення обороноздатності будь-якої держави значною мірою залежать від професіоналізму, морально-психологічного стану, рівня національної самосвідомості військовослужбовців та суспільства в цілому...
КНЯЗЬ ВОЛОДИМИР ВЕЛИКИЙ – ЗАСНОВНИК УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ


Унікальність України та українського народу впродовж усіх століть полягає в її винятковому геополітичному статусі. Україна, як жодна інша країна, має трагічну і визначну історію свого існування та боротьби за право бути вільною і незалежною державою на межі європейського та азійського світогляду, з усвідомленим вибором бути у складі цивілізованих європейських країн.
Цей вибір був зроблений понад тисячу років тому Великим Князем Володимиром, видатним предком і правителем нашої історичної держави Київської Русі-України. Першого князя, який офіційно зробив обрання для розвитку України в солідарності з європейськими цінностями. Тож для будь-якого освіченого українця відомим є той факт, що князь Володимир сформував і започаткував Європейський цивілізаційний вектор Української держави. Це той вибір, який і сьогодні виборює наша незалежна Україна життям і здоров`ям своїх співгромадян...
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА 2022-2023 н.р.


НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА 2022-2023 н.р.
Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2022/2023 навчального року
Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році»
Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2022/2023 навчальний рік
Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році”
Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.»
Методичні рекомендації до проведення 01 вересня першого уроку: «Ми українці: честь і слава незламним!» 2022/2023 навчальний рік
Лист Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2022 р. № 1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році»
Лист Міністерства освіти і науки України від 26 липня 2022 р. № 1/8462-22 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»
Листи Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»
Лист Міністерства освіти і науки України №4/1513-22 від 06.07.2022 «Про підтвердження кваліфікаційних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»
Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»
Наказ МОН від 01.04.2022 №289 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти”
Наказ МОН від 30.07.2021 №868 "Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення”
Постанова МОЗ від 06.09.2021 р. №10 "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”
Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”
Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 "Деякі питання організації дистанційного навчання”
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти ...
10 золотих правил безпеки в Інтернеті


ЩО РОБИТИ ДОРОСЛИМ, ЩОБ ЗАСПОКОЇТИ І ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ

Інформаційні матеріали до Дня безпечного Інтернету для дітей, молоді та дорослих

Громадська організація "МІНЗМІН” працює над втіленням ініціатив у сфері
громадянської освіти та онлайн безпеки для дітей, молоді та дорослих.
Для популяризації безпечного використання Інтернетом наша організація спільно з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством освіти та науки розробила наступні освітні матеріали:
- Урок для учнів 1-4 класу, щоб навчити дітей розпізнавати приватну інформацію в Інтернеті, урок для учнів 5-8 класу про ризики після розголошення...
Як захистити дитину та підтримати її, якщо вона постраждала від кібербулінгу


▪️ Поговоріть з дитиною та скажіть, що це – не її вина. Похваліть дитину за те, що вона розповіла вам про ситуацію та запевніть, що разом ви зможете з цим впоратися
▪️ Не обмежуйте доступ до Інтернету та не забирайте гаджети у дитини – це може викликати ще більше занепокоєння
▪️ Розкажіть про важливість захисту особистої інформації та перевірте налаштування приватності у соц мережах. Сторінка має бути відкритою лише для тих, кого дитина знає у реальному житті та містити мінімум особистої інформації
▪️ Заохочуйте дитину не реагувати на залякування. Іноді реакція у відповідь – саме те, на що очікує злочинець. Розкажіть, що дитина може припинити спілкування, якщо почувається некомфортно...
СКРИНЬКА ДОВІРИ

У кожної людини в житті рано чи пізно можуть виникати труднощі. Такі моменти складно переживати і дорослим і дітям. Якщо ви можете вирішити свої проблеми самостійно – це чудово, але інколи люди потребують допомоги іншої людини (незалежної, неупередженої, об’єктивної)...
Поради психолога ліцею-інтернату №23 "Кадетський корпус" батькам першокласників

10 речей, які повинні виконати батьки першокласника у
перший день в школі:
1. Малюк, швидше за все, буде хвилюватися і сам прокинеться вдосвіта. Прикрасьте його кімнату повітряними кульками, плакатом із веселим надписом.
2. Багато хто з батьків вважає, що подарунків цього дня робити не обов’язково. Між тим яскравий згорток поруч із подушкою трохи розвіє дитячі хвилювання і, з іншого боку, підкреслить важливість події...
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ


Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19
Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)
1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб...