
Урок - конкурс.
Урок, розроблений за стандартною схемою: вступна частина, розминка і т. д.Форми і методи – урок проводимо з допомогою ігрового та методу змагання.
Діти поділяються на кілька груп і одержують творче завдання – скласти комплекс вправ. Починається творчий процес під час якого діти змушені працювати у команді. Не всі діти можуть працювати у групі і тут одразу можна скласти психологічну карту класу і внести свої корективи, щодо колективної роботи.
У чому є інновація?
- Інновація полягає у тому, що діти одержуючи однакове завдання, виконують його по-різному - відповідно до розвитку їх рухових здібностей, та стану здоров`я.
- На кожному уроці діти вдосконалюють і ускладнюють свої вправи;
- Метод змагання не завжди ефективний тому, що діти, які посідають останнє місце втрачають віру у свої сили, втрачають інтерес до занять. Але не у цьому випадку. У нашому випадку діти з ослабленим здоров`ям можуть, виконуючи нескладні вправи, посісти перше місце за рахунок синхронності виконання вправ.
- Таким чином діти ставлять перед собою нескладне , посильне для них завдання і поступово ускладнюють його.
Результати:
Розвивається творчо – пошукова активність,та продуктивна співпраця учасників навчально - виховного процесу.
- покращується стан здоров,я, покращується настрій;
- підвищується самооцінка; формується загальний інтерес до виконання фізичних вправ;
- як на уроках так і вдома, розвиваються творчі здібності та рухові якості.
Уроки можуть проводитися у музичному супроводі, що позитивно впливає на стан здоров`я дітей та їх позитивний настрій.