
Сьогодні в практику роботи вчителів біології поряд із традиційною методикою широко входять методи активного навчання: інтерактивні, рольові, ділові, організаційно-навчальні ігри, метод опорних конспектів, технологія модульного навчання і багато інших.
Реалізація проектної діяльності розвиває в учнів пізнавальні навички, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, співробітничати в групі, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця тощо).
Із упровадженням у школі комп'ютерних технологій для педагогів відкрилися нові можливості, що дозволяють створити умови для розвитку пізнавального інтересу школярів до предмету, що вивчається. Одним із прикладів педагогічних технологій, що мають багатий творчий потенціал, є метод проектів. Даний метод вміло використовують педагоги ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус». Юлія Василівна Бурханова, вчитель біології активно впроваджує проектні технології у своїй педагогічній практиці, завдяки цьому наші учні роблять свої "відкриття", здобувають власне бачення проблеми й замислюються про шляхи її розв'язку.
УЧНІВСЬКІ ПРОЕКТИ З БІОЛОГІЇ
6-в клас: "Рослини-хижаки" та "Рослини-мандрівники".
6-б: "Значення листопаду", "Рослини-хижаки". клас.
8-а: "Рухова активність - основа фізичного здоров'я" захистили кадети класу
7-в: "Кровоносні системи тварин"
7а:."Еволюція кровоносної системи тварин"…
Далі робота триває...