
Формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес, під час якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також формується середовище, що заохочує учнів запитувати. Формувальне оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен покращити свої результати, оскільки учням наводяться приклади того, що від них очікують. Разом з тим, педагог, спираючись на принципи розумного пристосування (запровадження адаптацій та модифікацій) і формувального оцінювання створює атмосферу визнання цінності особливостей і можливостей кожного учня.
Формувальна оцінка – це «зворотній зв'язок» для учнів, який дозволяє їм зрозуміти, яких заходів слід вжити, щоб покращити власні результати.
31 жовтня у теплій та дружній атмосфері розпочало роботу методичне об'єднання вчителів початкових класів за темою: " Нові реалії НУШ: формувальне оцінювання". Педагоги обговорювали наступні питання:
- Формувальне оцінювання - щоденна робота вчителя. Введення елементів у роботу вчителів 3- 4 класів.
- Друга половина дня - організація єдиних вимог до виконання домашніх завдань.
- Свідоме батьківство. (залучення батьків до участі в освітньому процесі), та інш.
У останній осінній день також відбулось засідання кафедри військово – патріотичного виховання. На робоче засідання були запрошені представники МО вчителів фізичної культури, лікар ліцею.