Тиждень професійної майстерності молодих вчителів ліцею «Панорама творчих уроків».
З 20 лютого розпочався тиждень професійної майстерності молодих вчителів ліцею «Панорама творчих уроків».
План проведення тижня професійної майстерності молодого вчителя «Панорама творчих уроків»
Термін з 20.02 по 28.02. 2020р.
№ п/п |
П. І. Б. вчителя, вихователя |
Предмет, який викладає |
Назва відкритого уроку |
Дата проведення |
Підсумкове засідання школи молодих спеціалістів |
||||||||||
|
|
|
|
20.02 |
21.02 |
24.02 |
25.02. |
26.02. |
27.02 |
28.02 |
29.02.20р |
||||
1 |
Крук Інна Євгенівна |
географія |
Брейн-ринг «Моя країна –Україна»
|
|
|
|
|
|
17.00 актова зала (між 8 класами) |
|
|
||||
2. |
Герасименко Юлія Дмитріївна |
природознавство |
Природознавство |
|
|
|
2 –й урок 9.25 5-В
|
|
|
|
|
||||
3. |
Шкабарня Аліна Русланівна |
Початкові класи |
Мова. Тема: Побудова сполучень слів із займенниками |
|
|
|
|
|
10.25 (3 урок) 3-Б |
|
|
||||
4. |
Лосєва Олеся Іванівна |
Початкові класи |
математика |
|
|
|
|
1 клас, 2-й урок, |
|
|
|
||||
5. |
Мельник Ігор Сергійович |
історія |
Конференція для учнів 8 класів 28.01.20, брейн-ринг, 30.01.20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
Комісаренко Анастасія Анатоліївна |
математика |
Математика Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
|
|
5 –й урок, 12.20 5-В |
|
||||
7. |
Масльон Оксана Володимирівна |
Вихователь ГПД |
На курсах |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||||
Першою провела урок вчитель
природознавства Юлія Герасименко. Тема уроку «Вода –розчинник. Розчини у
природі». Метою уроку було закріплення
та продовження знань у дітей про властивості води, навчити учнів самостійно проводити
експерименти, прогнозувати їх результати та робити висновки.
Дівчата 5-В класу із задоволенням проводили
експерименти з різними речовинами: сіллю, содою, кавою, гірчицею та іншими,
розчиняючи їх у воді. На уроці діти працювали в командах, вчилися самостійно
робити висновки, із задоволенням були експертами. Практична діяльність дала
змогу виявити знання усіх дітей, зацікавити їх, розвиваючи, разом з тим, вміння працювати в команді,
прислухатися до думки товаришів. Цікаво пройшло обговорення питань «Що таке
гідросфера?», «Якої води на Землі більше – прісної чи солоної?». А
розв’язування кроссворду закріпило знання про властивості води та розчинників.