
З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, основних напрямів модернізації навчально-виховного процесу, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, удосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, потреб і запитів населення педагогічний колектив ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус» визначає основні напрями та пріоритетні завдання на 2020 -2021 навчальний рік, серед яких першочерговими є:
· Створення організаційно-педагогічних умов щодо впровадження нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти.
- Продовжити роботу із забезпечення реалізації науково - методичної проблеми ліцею «Створення якісної освіти шляхом сучасного науково – методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно зорієнтованого навчання»; вивчати та впроваджувати інноваційні технології та інтерактивні методи навчання у практику роботи педагогів ліцею.
· Удосконалити модель роздільного навчання і виховання у ліцеї та розробити систему освіти і виховання для паняночок у середній та старшій школі.
· Продовжувати роботу щодо розробки авторських програм, підручників (у тому числі електронних), навчально-методичних матеріалів (у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій) для удосконалення допрофільної та профільної підготовки з урахуванням роздільного навчання.
- Знаходити нові форми для розвитку системи державно - громадського управління ліцеєм; передати певні управлінські повноваження громадським структурам: Раді ліцею, батьківській Раді, батьківським комітетам, учнівському самоврядуванню.
· Систематично працювати над підвищенням навчальних досягнень учнів, підготовкою їх до участі в предметних олімпіадах; створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального, фізичного й творчого розвитку ліцеїстів.
· Забезпечувати повноцінний розвиток індивідуальних здібностей учня та вчителя.
· Надавати можливість ліцеїстам реалізувати власні творчі здібності в дослідницько-науковій діяльності (через участь у науковому об’єднанні «Інтелект» МАН України), розробці наукових, творчих, ігрових проектів, стимулювати художню творчість ліцеїстів, широко пропагувати творчі досягнення учнів.
· Активно пропагувати досвід роботи вчителів ліцею через періодичні видання та інші ЗМІ.
· Продовжити роботу з удосконалення підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників ліцею; скерувати роботу вчителів-предметників на активне застосування тестових форм оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення навчально-виховного процесу.
· Налагодження сприятливого соціально – психологічного мікроклімату в учнівському та трудовому колективах.
Організація науково-методичної роботи педагогічного колективу через участь вчителів - предметників у роботі методичних об’єднань:
- вчителів початкових класів (керівник Артеменко Л.Л.)
- суспільно-гуманітарних (керівник Степна В.О.)
- природничо-математичних (керівник Павлова О.Г.)
- англійської мови (керівник Ткаченко С.А.)
- фізичної культури (керівник Остапченко І.В.),
- класних керівників (керівник Амелічева Н.С.)
- військово-патріотичного виховання (керівник Коваль М.А.)
- Школа професійної майстерності молодих педагогів (Шинкаренко В.І.)
Методичні об’єднання організовують роботу під керівництвом науково-методичної та педагогічної рад ліцею.