
У січневому журналі " Заступник директора школи" https://ezavuch.mcfr.ua/?mid=37386 опубліковано одразу дві статті наших педагогів:
Рахнянської Людмили "Розвиваємо дивергентне мислення: чотири техніки"
https://drive.google.com/file/d/1N2sLMME1ExkJFJvuos1wAxB94-rawJQr/view?usp=sharing |
Ознайомитися зі статтею
та Ковальова Василя Єгоровича ("Виховна робота на дистанційці: місія здійсненна"). Привітаємо їх і побажаємо нових творчих успіхів. Наші педагоги талановиті, творчі та діляться залюбки своїм досвідом. Вітаємо колег і побажаємо нових творчих успіхів.
Виховна робота на дистанційці: місія здійсненна
"У закладах освіти вже звикли додистанційної роботи. Вчителі проводять уроки вSkype, Zoom, Meet йопрацьовують зучнями навчальний матеріал. Аякбути звиховною роботою? Відкласти доліпших часів? Мипереконані утому, щойвиховна робота— місія здійсненна. Ділимося ідеями тематичних онлайн-зустрічей тадосвідом реалізації міжнародного проєкту вумовах пандемії
ВАСИЛЬ КОВАЛЬОВ, вчитель історії, вчитель-методист ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус», Київ
ІГОР МЕЛЬНИК, вчитель історії ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус», Київ..."
Розвиваємо дивергентне мислення: чотири техніки
ЛЮДМИЛА РАХНЯНСЬКА, вчитель початкових класів ліцею-інтернату №23 «Кадетський корпус» м. Київ
Дізнайтеся зі статті
Щотаке «дивергентне мислення». Які техніки дають змогу його розвивати...
Дивергентне мислення - спосіб згенерувати нову ідею через пошук багатьох варіантів розв’язання. Упедагогів, які тренують свій мозок, гнучкість мислення, цей процес відбувається спонтанно. Якщо вихочете навчитися дивергентно мислити тастати креативнішими, практикуйте техніки, які мипідібрали. Робіть цесамостійно або разом ізучнями.
ДО ТЕМИ:
Мотиваційна пам’ятка «Шість ознак креативного педагога»...
https://ezavuch.mcfr.ua/?mid=37386