Напрямки логопедичної роботи ліцею-інтернату №23 "Кадетський корпус" та обстеження мовленнєвого та писемного мовлення школярів

Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи с учнями.
Головним завданням є корекція мовного розладу та розвиток аспектів мовлення.
Зміст корекційно-розвиваючої роботи:
1)На уроках ми готовимо артикуляційний уклад до постановки звуків;
2)логопед визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвого порушення;
3)працюємо над розвитком правильного мовного дихання дітей;
4) автоматизуємо поставлені звуки у словах , фразах,реченнях, зв'язній мові;
5)відпрацьовуємо грамотичні форми.
Логопедичні заняття корисні та цікаві для молодших школярів Декілька порад від логопеда.
Як показує практика , збільшується кількість дітей , які мають мовленнєві порушення .Ці недоліки стають надалі серйозною перешкодою для засвоєння уже молодшими школярами писемного мовлення , тобто ускладнюється засвоєння дитиною читання , письма , рідної мови .
Для попередження цих неприємностей , потрібно вчасно звертатися до логопеда з моменту помічених мовленнєвих порушень
Спільна співпраця батьків і логопеда допоможуть дитині найшвидше опанувати мовлення.
Своєчасне оволодіння правильним, чистим мовленням дає можливість сформувати у дитини впевненість у собі , розвинути її мислення , комунікативні якості . Саме такі завдання ставлять перед собою вчтелі- логопеди.
Переглядів: 527 | Додав: kadet | Дата: 15-09-2021, 16:13