Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home2/eurekan1/kadety.org.ua/engine/modules/rotator.php on line 13
Організація освітнього процесу у ліцеї 23 «Кадетський корпус» в 2024/2025 навчальному році
[b]ЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту», стаття 7. Мова освіти[/b]
[b]1. Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.[/b]
"Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти..."
Навчальна програма ліцею 23 «Кадетський корпус» на 2025-2026 навчальний рік, ознайомитися Навчальна програма
[b]

НАКАЗ

Від 01.09.2025
Про організацію освітнього процесу
у ліцеї 23 «Кадетський корпус»
в умовах воєнного стану
в 2025/2026 навчальному році

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», наказів Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», на виконання протоколу Ради оборони міста «Про роботу закладів освіти з 01 вересня 2023 року», постанови КМУ № 1003 від 20 серпня 2025 року «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», листа Департаменту освіти і науки «Про структуру 2025-2026 навчального року», з метою організації освітнього процесу у ліцеї 23 «Кадетський корпус» під час воєнного стану та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу
НАКАЗУЮ:
1. Організувати з 01 вересня 2025 року роботу ліцею 23 «Кадетський корпус» в очному форматі, (відповідно до заяв батьків та за рішенням педагогічної ради від 27.08.2025 №1) передбачивши інституційну та індивідуальну (сімейну) форми здобуття освіти.
2. Затвердити таку структуру навчального року в ліцеї:
2.1. Навчальні заняття: І семестр - з 01.09. по 24.12.2025 року;
ІІ семестр - з 12.01. по 30.05.2026 року.
Останній дзвоник 29.05.2026 року.
2.2. Осінні канікули з 27.10. по 02.11.2025 року; зимові канікули з 25.12.2025 по 11.01.2026; весняні канікули з 23.03. по 29.03.2026. Додаткові канікули для 1-х класів з 16.02. по 21.02. 2026 року за додатковим рішенням педагогічної ради.
2.3. З метою забезпечення дотримання учнями та педагогічним складом ліцею алгоритмів дій у випадках надзвичайних ситуацій провести 02.09.2025 року день ЦО з проведенням уроків безпеки у всіх класах та навчання щодо виконання алгоритму дій при отриманні сигналу “Повітряна тривога” та правил поведінки в укриттях.
2.4. Організувати та провести з нагоди Дня знань 1 вересня 2025 року урочисту лінійку та єдиний урок для 1-11 класів.
2.5 Забезпечити дотримання правил безпеки під час воєнного стану при проведенні заходів з нагоди Дня знань.
2.6 Організувати до 28.06.2026 року компенсаторні групові заняття, державну підсумкову атестацію, екскурсії, навчальну практику.
3. Навчальний процес організувати за 5-денним тижневим режимом занять та встановити:
3.1. Тривалість уроків:
• у перших класах — 35 хвилин;
• у 2—3-х класах — 40 хвилин;
• у 5—11-х класах — 45 хвилин.
2.2. Тривалість перерв:
● після 1-го уроку – 10 хвилин;
• після 2-го уроку – 10 хвилин;
• після 3-го уроку -15 хвилин;
• після 4-го уроку – 10 хвилин;
3.2. Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку (Додаток 1).
4. Затвердити мережу класів: 22 класи з очною формою навчання ( 439 учнів); та 71 учні, чиї батьки обрали сімейну форму навчання (Додаток 2)
5. Затвердити режим цілодобового перебування учнів у ліцеї-інтернаті та організувати його у 3 періоди ( Додаток 5):
І період - організація освітнього процесу в першу половину дня (навчальні заняття);
ІІ період - організація освітнього процесу в другу половину дня;
ІІІ період - нічний режим.
Для організації та забезпечення перебування учнів у ліцеї-інтернаті у нічний період передбачається чергування нічних вихователів відповідно до графіка їх роботи та навантаження.

6. Дозволити очну (денну) форму здобуття освіти для учнів 1-11 класів, перебування здобувачів освіти та працівників у закладі освіти, щодо можливості використання укриття, що розташовано на території закладу освіти з відповідним актом оцінки об'єкту та з урахуванням забезпечення укриття всіх здобувачів освіти та працівників, які перебувають під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у закладі. Зобов’язати всіх учасників освітнього процесу неухильно дотримуватись алгоритму дій під час при отриманні сигналу “УВАГА ВСІМ” та правил поведінки в укриттях.( Додаток 3, 4)
7. Заступнику директора НВР Артеменко Л.Л.:
7.1. Організувати проведення наради з працівниками школи щодо дотримання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту у закладі освіти та профілактики й попередження нещасних випадків серед учасників освітнього процесу.
7.2. Провести з усіма працівниками закладу освіти позапланові інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту та під час виникнення надзвичайних ситуацій (з обов'язковим записом у журналах реєстрації інструктажів).
8. Класним керівникам 1- 11 класів:
8.1. Організувати проведення із здобувачами освіти вступного та первинного інструктажів з питань безпеки життєдіяльності та зафіксувати у класному електронному журналі.
8.2. Проводити інструктажі щоденно.
8.3. На початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку нагадувати здобувачам освіти про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у закладі освіти та на шляху додому.
9. Вчителям- предметникам при отриманні сигналу чітко дотримуватись алгоритму дій під час при отриманні сигналу “УВАГА ВСІМ”, виводити класи до їх місць в укритті, виключити техніку в класі. де проходило заняття.
10. Охороні :
10.1. Не допускати до приміщення школи осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками закладу (крім осіб, супроводжуючих здобувачів освіти, які мають особливі освітні потреби, працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність закладів освіти, правоохоронних органів, муніципальної охорони, ДСНС, Держпродспоживслужби).
11.Заступнику директора Михайленко Т.В.:
11.1. Кожний день контролювати обстеження території закладу освіти щодо своєчасного виявлення сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно інформувати правоохоронні органи.
11.2. Забезпечити закриття території школи на час комендантської години та тримати зачиненими горища, підвали та інші підсобні приміщення з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.
12. Педагогічному колективу:
12.1. Спланувати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, річний план роботи школи та календарно-тематичні плани з предметів.
12.2. Для виконання навчальних програм підготувати календарно-тематичні плани з предметів, враховуючи структуру та режим навчального року, річний план роботи ліцею. Плани на І семестр подати на затвердження директору до 08 вересня 2025р., на II семестр — до 16 січня 2026 року
12.3. Не допускати перевантаження учнів, встановити дієвий контроль за обсягом домашніх завдань учням відповідно до їх віку, заборонити домашні завдання учням перших-других класів.

12.4. При складанні календарних планів запланувати додаткові компенсаторні заняття, уроки повторення для подолання освітніх втрат.

12.5 Проводити оцінювання навчальних досягнень учнів 6-11-х класів з 01 вересня 2025 р., 5-х класів - з 01 жовтня 2025 р. з усіх предметів інваріантної та варіативної складової.

12.6. Провести роз’яснювальну роботу серед батьківської громадськості щодо навчального навантаження дитини, у тому числі вдома, з питань виконання домашніх завдань, організації позашкільної діяльності, відпочинку.

12.7. Не допускати відволікання учнів від навчальних занять для провадження інших видів діяльності.

12.8. Здійснювати суворий контроль за організацією та ходом освітнього процесу та своєчасним оформленням шкільної документації.

13. Адміністратору сайту освітнього закладу Ущаповській О.А.:
13.1.Здійснити оновлення та актуалізацію інформації закладу загальної середньої освіти на власному веб–сайті.
13.2. Оприлюднити на веб-сайті школи роботу по підготовці до нового
навчального року, в тому числі про витрачання благодійних коштів, що надійшли на рахунок фонду сприяння розвитку закладу загальної середньої освіти.
14. Відповідальність за виконанням даного наказу покласти на заступників директора НВР Артеменко Л.Л. та Михайленко Т.В.
Переглядів: 239 | Додав: kadet | Дата: 26-09-2024, 06:50
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
КАЛЕНДАР
«    Листопад 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
НОВИНИ ОСВІТИ

XML error in File: https://osvita.ua/rss/news/

  XML error: Undeclared entity error at line 68
© 2015-2022 Ліцей інтернат №23 - Всі права захищенно.