ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ. МЕТОДИЧНІ РОЗОБКИ ПЕДАГОГІВ

Ковальов Василь Єгорович
1. «ПОСІБНИК для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з історії України» Ковальов В.Є.
Ознайомитися
2. "Виховна робота на дистанційці: місія здійсненна" . Ознайомитися
3. «ІВАН БОГУН-МІФИ ТА РЕАЛЬНІСТЬ» Ковальов В.Є. Ознайомитися
4. « ВИКОРИСТАННЯ КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У СУЧАСНІЙ ВІЙСЬКОВІЙ ОСВІТІ» Ковальов В.Є. Ознайомитися
Коваленко Оксана Василівна
1. Методичний посібник щодо вивчення фонетики https://vseosvita.ua/test/fonetyka-fonetychna-transkryptsiia-1503264.html
2. Тестові завдання для закріплення знань з фонетики. https://vseosvita.ua/test/fonetyka-fonetychna-transkryptsiia-1503264.html
Остапченко Ірина Вікторівна
1."Впровадження компетентнісно-орієнтованих рухових завдань на уроках фізичної культури" https://naurok.com.ua/vprovadzhennya-kompetentnisno-orientovanih-ruhovih-zavdan-na-urokah-fizichno-kulturi-309500.html
2. Розробка уроку "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем (елементи футболу)». Удар внутрішньою стороною ступні по нерухомому м'ячу, м'ячу, що котиться. Зупинка м'яча підошвою. Ведення м'яча носком у кроці”.
Ділимося досвідом. Методичні розобки педагогів

Розробки уроків та виховних заходів
Суд над інтернетом
Історичне асорті
2. Рахнянська Л.О.
Авторська навчальна програма «Юний дипломат»
https://naurok.com.ua/uploads/files/327723/257398.pdf
Журнал " Заступник директора школи" №1, 2021р. стаття Рахнянської Людмили ("Розвиваємо дивергентне мислення: чотири техніки") https://ezavuch.mcfr.ua/866369
http://www.kadety.org.ua/2005-vtayemo-tvorchih-pedagogv.html (посилання на сайт ліцею
Завдання науково-методичної служби ліцею-інтернату на 2020-2021 навчальний рік

З метою реалізації положень Конституції
України, законодавчих актів України в галузі освіти, основних напрямів
модернізації навчально-виховного процесу, створення умов для забезпечення
доступу громадян до якісної освіти, удосконалення культурних і національних
освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу
педагогічних працівників у суспільстві, потреб і запитів населення педагогічний
колектив ліцею – інтернату №23 «Кадетський корпус» визначає основні напрями та пріоритетні завдання на
2020 -2021 навчальний рік, серед яких першочерговими є...
Науково-методична робота

Науково-методичне забезпечення
Протягом 2019-2020 навчального року науково-методична робота в ліцеї – інтернаті № 23 здійснювалася у відповідності до законів України про освіту, Концепції Нової української школи, Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді, «Положення про інноваційну діяльність», Державного стандарту початкової освіти та інших державних нормативних документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Управління освіти Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації, Статуту ліцею та річного плану роботи.
Науково-методична робота в закладі направлена на реалізацію принципів гуманізації, демократизації освітньої діяльності, формування компетентного випускника, досягнення учнями європейського рівня якості освіти та на підвищення фахового рівня педагогів ліцею, розвиток у них креативності, творчості, ініціативи.
Педагогічний колектив ліцею продовжив роботу над методичною темою «Створення якісної освіти шляхом сучасного науково-методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно зорієнтованого навчання» та педагогічною проблемою «Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його обдарованості, творчих можливостей, самовдосконалення» в рамках науково-методичної проблеми освіти Шевченківського району «Особистісно орієнтоване навчання і виховання в світлі впровадження новітніх інноваційних технологій»
Головні зусилля було зосереджено на розбудову соціально-орієнтованого навчального процесу, стимулювання творчості й ініціативи педагогів та учнів, впровадження інновацій в організації навчально-виховного процесу.
Основні завдання науково-методичної роботи
- діагностика і визначення шляхів подолання труднощів в педагогічній діяльності педагогів;
- створення умов для підвищення та вдосконалення фахової кваліфікації педагогів шляхом самоосвіти та через систему різноманітних форм методичної роботи (конференцій, семінарів-практикумів, обміну досвідом тощо);
- підвищення науково-теоретичного рівня педагогів шляхом співпраці з науковцями ;
- організація педагогічного процесу;
- організація експериментально-дослідної діяльності регіонального рівня;
- впровадження системи моніторингу педагогічного процесу;
- аналіз і контроль організації навчально-виховного процесу;
- організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, упровадження досягнень кращого передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій;
- надання індивідуальних та групових консультацій з питань психології, педагогіки, методики викладання предметів та інші;
- стимулювання ініціативи і творчості педагогічного та учнівського колективів для досягнення учнями європейського рівня якості освіти, спрямування виховного процесу на формування та розвиток духовного і фізичного розвитку особистості;
- удосконалення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу функціонування допрофільного та профільного навчання;
- забезпечення освітнього середовища для учнів початкової школи у відповідності до Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової загальної освіти;
- створення умов для збереження та охорони фізичного та психічного здоров’я учнів;
- військово-патріотичне виховання кадетів і панянок...
Школа професійної майстерності


Завершилася декада педагогічної майстерності «Педагогічна майстерність –шлях до успіху»


«Шлях до майстерності»

Сьогодні, 22 лютого продовжувалася педагогічна декада «Шлях до майстерності». Відкриті уроки провели молоді спеціалісти: Конончук Кароліна Олександрівна та Молочковський Володимир Михайлович, вчителі англійської мови. Учні 6-Б та 6-В класів показали свої знання , досить вільно сприймали англійську мову та були активними на уроках. Вчителі використовували технічні засоби, підготували презентації. Цікаві методи та сучасні інноваційні технології використав...
«Атестаційний лист: як скласти та оформити»


Розпочалася педагогічна декада «Педагогічна майстерність - шлях до успіху»

Сьогодні молоді спеціалісти ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» Тарасюк Євгенія Юріївна та Ковальова Анна Сергіївна першими відкрили декаду «Педагогічна майстерність - шлях до успіху».
Провели відкриті уроки з математики в 1-Б класі та з української мови в 3-А класі. Їх колеги мали можливість ознайомитися з цікавими методичними родзинками які використовували їх молоді колеги. Уроки пройшли жваво, методично правильно , відповідно до вимог НУШ...
«ДИФЕРЕНЦІЙОВАНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ШВИДКІСНО-КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ШКОЛЯРІВ 5–11 КЛАСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ «ПОДВІЙНА СТРІЛА»

